TELLIMISTINGIMUSED

HIND

1. Kõik interneti koduleheküljel www.kinhor.ee olevate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2. Tellitud toodete hinnale lisandub tasu transpordi eest, mille lõplik suurus on näidatud arvel.


TELLIMUSE VORMISTAMINE

Tellimuse vormistamiseks palun toimige järgnevalt (NB! Ennem esimese ostu sooritamist, peate ennast kasutajaks registreerima. Kasutajaks registreerimise juhendi leiate siit):

1. Valige välja sobiv toode

2. Valige tellitav kogus. Vaikimisi pakub programm alati „1“ toote. Vajutades „+“ või  „-“ märki, saate endale tooteid juurde lisada või vähemaks võtta.

3. Vajutage nuppu „Lisa korvi“

4. Soovi korral valige välja järgmine sobiv toode (valige „Jätka ostmist“) ja lisage eelpool toodud kirjelduse alusel samuti ostukorvi.

5. Kui kõik sobivad tooted on välja valitud ja ostukorvi lisatud, siis valige vasakust rippmenüüst „Sinu ostukorv“ ja vajutage „Näita ostukorvi“

6. Kontrollige, kas kõik soovitud tooted on olemas ja õiges koguses!

7. Kui soovite mõnda toodet kustutada, siis vajutage ikoonile „Kustuta toode ostukorvist“, toote koguse muutmiseks vajutage ikoonile „Uuenda kogust ostukorvis“

8. Järgmisena valige enda jaoks mugavaim kauba kohaletoimetamise viis. Selleks valige „Vali kohaletoimetamise viis“

9. Järgmisena valige sobiv makseviis. Selleks vali „Vali makseviis“

10. „Lisa kommentaar“ lahtrisse palun kirjutage kindlasti tellitava kauba suurused!

11. Lugege hoolikalt läbi e-poe tellimistingimused ja tehke linnuke „Nõustun e-poe tellimistingimustega“

12. Vajutage „Vormista tellimus“

13. Veenduge veelkord, et tellitav kaup ja kogus on õiged. Kui jah, siis vajutage „Kinnita tellimus“


TELLIMUSE EEST TASUMINE

1. Peale tellimise kinnitamist saadame Teie e-mailile hiljemalt 3 tööpäeva jooksul  kinnituse kaupade olemasolu kohta ja arve, maksetähtajaga 3 päeva.

2. Arvel kajastame ka tasu transpordi eest, mille suurus sõltub valitud transpordiliigist, paki mõõtmetest ja kaalust.

3. Ennem arve tasumist palun kontrollige, et arvel sisalduvad andmed on õiged.

4. Kui arvel näidatud summa ei ole 3 tööpäeva jooksul laekunud Kinhor OÜ kontole, siis tühistame Teie tellimuse.

5. Kui Teie poolt soovitud toodet ei ole hetkel laos, siis sellisel juhul võtame Teiega ühendust Teie poolt andmetes märgitud e-maili või telefoni teel ja täpsustame uue tarneaja. Arve saadame Teile alles siis, kui kaup reaalselt saadaval on.

6. Kui arvel näidatud summa on makstud ja laekunud Kinhor OÜ kontole, siis postitame kauba hiljemalt 2 tööpäeva jooksul Teie poolt valitud transpordiviisil.

7. E-poes tehtud tellimusi käsitletakse tööpäeviti kella 9:00st kuni 18:00ni. Kui vormistate e-poes tellimuse peale tööpäeva lõppu, nädalavahetusel või riigipühadel, siis võetakse Teie tellimus töösse järgmisel tööpäeval.

8. Kauba tellimine väljapoole Eesti Vabariigi territooriumi ei ole võimalik.


KAUBA KOHALETOIMETAMINE

1. Tellitud tooted toimetatakse kohale Teie poolt tellimuse vormistamisel valitud transpordiviisil.

2. Teil on võimalik valida järgmiste transpordiviiside vahel:

1) Tulen ise kaubale järgi- saate tellitud kauba kätte OÜ Kinhor poest, mis asub aadressil Tallinna mnt 93, Pärnu. Kaubale on võimalik järgi tulla meie lahtiolekuaegadel (E-R: 08:00-18:00, L: 10:00-15:00). Kaup väljastatakse ainult kauba tellinud isikule isikuttõendava dokumendi alusel. Kui Te soovite, et väljastaksime kauba kellelegi teisele, siis palun saatke meile e-kiri aadressile evelin[at]kinhor.ee, kus palume märkida kaubale järgi tuleva inimese nime ja isikukoodi.


2) SmartPOST pakiautomaat- tellitud kaup toimetatakse Teile sobivasse kaubanduskeskuse SmartPOST`i pakiautomaati. Pakile on võimalik järgi minna Teile sobival ajal. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Teie mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Saatekulu arvutatakse saadetava paki kõrguse järgi. Pakiautomaadil on 4 erineva suurusega kappe. Hind sõltub sellest, millisesse kappi pakk mahub. Paki saatmise hind alates 2.69 (NB! suuremate ja raskemate pakkide puhul võib hind muutuda). Paki maksimaalne kaal võib olla kuni 25 kg ja paki maksimaalsed mõõtmed 60 cm * 36 cm * 60 cm.

SmartPOST hinnakirja leiate siit: http://smartpost.ee/pakkide-saatmine/hinnakiri

SmartPOST pakiautomaatide asukohad leiate siit: http://smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad

3) Post24 pakiautomaat- tellitud kaup toimetatakse Teile sobivasse Post24 pakiautomaati või postkontorisse. Pakile on võimalik järgi minna Teile sobival ajal. Post24 saadetise maksimaalne kaal on 30 kg. Saadetise hind arvutatakse paki suuruse järgi. Kasutusel on kolm erinevat suurust.

Paki hind pakiautomaati tellides alates 2.48, postkontorisse alates 2.99. NB! suuremate ja raskemate pakkide puhul võib hind muutuda!

Post24 hinnakirja leiate siit: https://www.post24.ee/Hinnakiri

Post24 pakautomaatide nimekirja leiate siit: https://www.post24.ee/asukohad

4) ELS Pluss kuller-  tervet Eestit kattev kullerteenus, mille abil tuuakse Teie tellitud kaup otse koju  kätte. Teile helistatakse ette ning lepitakse kokku sobiv kättetoimetamise aeg samaks, järgmiseks või ülejärgmiseks päevaks, sõltuvalt kättetoimetamise võimalusest (üle Eesti E–R kell 8.00–20.00, L kell 10.00–15.00). Hind alates 4.64. NB! suuremate ja raskemate pakkide puhul võib hind muutuda!

ELS Pluss kuller hinnakirja leiate siit: (http://www.post.ee/eraklient_els_pluss)

5) Cargobus Express- kiire ja paindlik linnadevaheline pakiveoteenus. Pakk saadetakse sihtkohta esimese väljuva bussiga. Paki kaal kuni 30 kg, paki pikkus kuni 3 m. Hind alates 3.20 (hind sõltub vahemaast ja paki kaalust).

Cargobus Express hinnakirja leiate siit: http://www.cargobus.eu/?nodeid=140&lang=et

 
TELLIMUSE TÜHISTAMINE, KAUBA TAGASTAMINE JA ÜMBERVAHETAMINE

1. Kui tellitud kaup ei sobi või ei vasta Teie ootustele, on Teil õigus see tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja kahjustamata. Vastasel juhul tuleb Teil tasuda kauba kasutamisest või kahjustamisest tekitatud kahju, mis arvestatakse maha kauba eest tasutud summast.

2. Teil on õigus riided või jalanõud ümber vahetada teise suurusega sama toote ja värvi vastu 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

3. Tellimuse tühistamiseks, kauba ümbervahetamiseks ja tagastamiseks palun kirjuta e-kiri aadressile evelin[at]kinhor.ee. Kirjas palume kindlasti märkida tagastatava või ümber vahetatava toote, suuruse, arve numbri ja arvelduskonto numbri, kuhu soovite, et me tellimuse tühistamise korral raha tagasi kanname. Ümbervahetatava toote puhul palume kindlasti märkida soovitava uue suuruse.

4. Raha kanname tagasi Teie poolt soovitud arvelduskontole hiljemalt 15 tööpäeva jooksul alates kauba tagastamisest.

5. Kauba tagastamisega ja ümbervahetamisega seotud kulud jäävad Teie kanda.

6. Ümber vahetatud kauba kättetoimetamisel uut transporditasu ei lisandu.

MUU

1. Toodete pildid on illustratiivse tähendusega.

2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.

3. Lisainfo toodete, tarne või maksetingimuste kohta evelin[at]kinhor.ee või telefonil 55 511 826.